کنفدراسیون فوتبال آسیا رکورد 12 تیم با 0.500 یا بهتر از هفته دوازدهم را دارد



NFL هرگز کنفرانسی مانند AFC امسال را تجربه نکرده است. در ماه دسامبر، تنها چهار تیم در…

NFL هرگز کنفرانسی مانند AFC امسال را تجربه نکرده است.

در ماه دسامبر، تنها چهار تیم در کنفرانس باخت را ثبت کردند که 12 تیم در 12 هفته پس از ادغام، 0.500 یا بهتر را در کنفرانس به دست آوردند.

سه فصل بود که 11 تیم حاضر در کنفرانس در این زمان رکوردی را از دست ندادند، که پیش از این در AFC در سال های 2014 و 1980 و NFC در سال 2008 اتفاق افتاد.

AFC West با هر چهار تیم رکورددار رکورد با کانزاس سیتی (7-4) با یک مسابقه در سه تیم 6-5 تیمی در Chargers، Raiders و Broncos پیشتاز است.

این چهارمین بار از زمان شروع فرمت فعلی لیگ های هشت گانه در سال 2002 بود، زمانی که همه تیم های این بخش پس از 12 هفته رکوردهای برد داشتند. همچنین در سال 2014 AFC North و 2008 AFC East و NFC South اتفاق افتاد.

AFC شمال نیز چهار تیم را با 0.500 یا بهتر ارائه کرد.

این یک داستان کاملاً متفاوت در NFC است، جایی که برای دومین فصل متوالی تنها شش تیم 0.500 یا بهتر در 12 هفته دارند. آخرین باری که کنفرانس در این مقطع در فصل 2013 AFC کمتر برگزار شد.

در میانه NFC با چهار تیم – واشنگتن، مینه سوتا، آتلانتا و نیواورلئان – در حال حاضر در رده هفتم با امتیاز 5:6، در نیمه راه فیلادلفیا و کارولینا با 5:7 در جایگاه هفتم تقسیم شده اند.

این امکان را باز می گذارد که تیم شکست خورده بتواند برای دومین سال متوالی پس از پیروزی واشنگتن در NFC East در فصل گذشته با امتیاز 7-9 به پلی آف راه یابد. در مجموع 14 تیم از 16 تیم NFC در یک بازی پلی آف حضور دارند که به نظر می رسد تنها سیاتل (3-8) و دیترویت (0-10-1) از مناقشه خارج شده اند.

دوگانگی بین کنفرانس ها کمتر در مورد تسلط AFC است تا عدم وجود یک تیم مسلط در AFC. در حالی که NFC دارای سه تیم با سه شکست یا کمتر است – آریزونا، گرین بی و تامپا بی – در AFC، فقط بالتیمور می تواند این را بگوید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی بین کنفرانس ها با رکورد 27-27-1 برتری جزئی دارد.

تهدید مضاعف

دیبو ساموئل در فصل سوم خود ثابت کرد که یکی از بهترین گیرندگان NFL است. اخیراً، او همچنین یک دونده نسبتاً مؤثر به عنوان یک تهدید مضاعف منحصر به فرد برای سانفرانسیسکو 49ers است.

ساموئل در سه مسابقه آخر 181 یارد و چهار TD بر روی 19 خرس دوید. ساموئل اولین دریافت کننده پس از ادغام است که در سه مسابقه متوالی در یک فصل برای یک TD رقابت می کند.

پنج اجرای TD او بیشترین تعداد دریافت‌کننده را در یک فصل در دوره سوپربول دارد و از چهار تاون آستین در سال 2015 پیشی گرفت.

ساموئل همچنین به راجر کریگ (1985) و مارشال فالک (1999) به عنوان تنها بازیکنانی پیوست که پنج دوش را ثبت کردند و TD دریافت کردند و 1000 یارد در یک فصل به دست آوردند.

شش را انتخاب کنید

متیو استافورد مدافع رامز در میانه یک سریال خاطره انگیز قرار دارد. استافورد در سه بازی متوالی شش پرتاب کرد.

استافورد اولین QB است که از سال 2013، زمانی که مت شاوب رکورد 4 بازی و بلین گابرت سه بازی متوالی داشتند، در سه بازی متوالی شش ها را پرتاب می کند.

تنها بازیکنان دیگری که از سال 1991 این کار را در سه بازی متوالی انجام داده اند، پیتون منینگ (2001)، تای دتمر (1996) و جان الوی (1994) هستند.

آن را بردارید

جی سی جکسون از نیوانگلند استعداد گرفتن توپ را دارد.

جکسون هفتمین مداخله فصل را در هفته گذشته مقابل تنسی انجام داد که به او 24 مداخله در دوران حرفه ای خود داد. این یک تساوی با ریچارد شرمن در جایگاه سوم بازیکنان در چهار فصل اول پس از ادغام، یک پشت سر لستر هیز و اورسون والز است.

جکسون که فصل گذشته 9 مداخله انجام داد، اولین بازیکنی است که بعد از شرمن در فصل 2012-2013، حداقل هفت مداخله در فصول متوالی داشته است.

با دو ضربه دیگر، جکسون دومین بازیکن در دوران سوپربول با حداقل 9 ضربه در فصل های متوالی خواهد بود و در سال های 1971-1972 به بیل بردلی از عقاب ها پیوست.

بازگشت بزرگ

ترکیب حفارهای با پاهای بزرگ و حرکت دادن ضربه به 35 به طور قابل توجهی تأثیر حفارها را در سراسر NFL کاهش داد.

به همین دلیل است که دیدن دو بازی هفته گذشته که به تاچ داون بازگشتند بسیار شگفت آور بود. دالاس پولارد از دالاس این کار را در روز شکرگزاری در برابر رایدرز و کنه نوانگوو از مینه‌سوتا در روز یکشنبه در برابر 49ers انجام دادند.

آخرین بار در هفته 7 2012، زمانی که دوین مک کورتی و برد اسمیت این کار را انجام دادند، یک هفته بود که دو TD یک ضربه را به استثنای ضربات به پهلو برگرداندند.

Nwangwu در این فصل دو ساله است و اولین بازیکنی است که از زمانی که Cordarrelle Patterson این کار را برای مینه سوتا در سال 2015 انجام داده است.

___

پوشش اضافی NFL AP: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL

حق چاپ © 2021 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، نوشت یا دوباره توزیع کرد.