من قراره برم شرکت خودمون سربازی

ت- در مورد احکام قطعی دادگاهها و اسناد لازم الاجرای ثبتی و دفاتر اسناد رسمی و سایر مراجع قضائی علیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است در اجرای بند «ج» ماده (۲۴) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳/۱٢/۴، قراردادهای مرتبط با تولید محصولات دانشبنیان با واحدها و موسسات موضوع قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانشبنیان و تجاریسازی نوآوریها و اختراعات را در اولویت قرار دهد. بنابراین وظیفهی برخی از استارت آپ ها مانند استارتاپ های با مدل کسب و کار و ، راحتتر کردن کارهایی است که ما قبلا هم انجامش میدادیم. در واقع کاری که باسلام کرده، معکوس کردن معادله پستی در کشور بوده است. پارکهای علم و فناوری دارای مجوز از مراجع ذیربط، مجاز هستند حق بهره برداری مالکانه و اذن در انتفاع از اراضی متعلق به خود با اراضی که توسط وزارت جهاد کشاورزی (سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور) یا وزارت راه و شهرسازی با سایر دستگاههای اجرائی یا مانند آنها، در اختیار پارک قرار داده شده است را در چهارچوب مصوبات هیأت امناء و طرح جامع مصوب خود، در قالب قراردادهای مشارکت با بخش خصوصی، اجاره بلندمدت یا واگذاری قطعی مشروط به «عدم تغییر کاربری» و «بهره برداری اختصاصی در چهارچوب مأموریتهای پارک»، در اختیار شرکتهای دانشبنیان و فناور و نوآور، اعضای پارک و سرمایه گذاران و کارگزاران ارائه خدمات تخصصی و عمومی قرار دهند. ​​!

پلتفرم های ایرانیپلتفرم های داخلی ماده ١۴- به هیأت امنای دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، جهاددانشگاهی و پارکهای علم و فناوری اجازه داده می شود تا در راستای تحقق و توسعه اهداف و مأموریتهای علمی، آموزشی و پژوهشی از طریق توسعه منابع مالی و مدیریت متمرکز و یکپارچه سرمایه گذاریها، داراییها، اموال و موقوفات (با رعایت موازین شرعی)، «سازمان توسعه و سرمایه گذاری» وابسته به خود را در چهارچوب قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی و با رعایت قوانین و مقررات مربوط تأسیس نماید. تبصره ۱- سازمان توسعه و سرمایه گذاری با تصویب هیأت امناء و زیر نظر رؤسای دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، جهاد دانشگاهی و پارکهای علم و فناوری فعالیت می کند و صددرصد (۱۰۰ ٪) مالکیت آن متعلق به آن دانشگاه، مؤسسه پژوهشی، جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری میباشد. البته اساسا با توجه به قرارگیری پلتفرمهای بومی بر شبکه ملی اطلاعات، بعید است که دیگر هیچ کاربری از خارج کشور بتواند در یک پلتفرم بومی فعالیت کرده یا از خدمات و محصولات کسبوکارهای فعال در این پلتفرمها استفاده کند. هیچ کس نمی تواند موفقیت استارت آپی را پیش بینی کند. همچنین کلیه دستگاههای مجری این قانون موظف هستند مزایا، امتیازات و تسهیلات خود در حمایت از شرکتها و مؤسسات دانشبنیان را به منظور بررسی انطباق با اهداف مندرج در این قانون، به شورای راهبری فناوریها و تولیدات دانشبنیان اطلاع رسانی کرده و در صورت تشخیص عدم انطباق و مغایرت، نسبت به توقف و در صورت کوتاهی نسبت به انجام آن اقدام ” کنند. ​&;​.

استارت آپ بومی ج- در ماده (۹) عبارت «و در چهارچوب مصوبات شورای راهبری فناوریها و تولیدات دانشبنیان و پس از انطباق با اهداف مندرج در ماده (۱) این قانون توسط شورای مذکور، از مزایای شرکتها و مؤسسات دانشبنیان» پس از عبارت «مبادلات مالی بین المللی» اضافه می شود. مسؤول نظارت بر اجرای این بند شورای راهبری فناوریها و تولیدات دانشبنیان می باشد. «تبصره ۱- هرگونه استفاده از مزایا، امتیازات و تسهیلات عنوان شده در این قانون برای شرکتها ومؤسسات دانشبنیان، پس از انطباق با اهداف مندرج در این قانون و متناسب با ویژگیها و انواع آنها، توسط هر یک از اعضاء جهت تصویب به شورای راهبری فناوریها و تولیدات دانشبنیان ارائه می بهترین گردد. با رفتن ادجاست (البته نه به طور کامل) و تحریم ایران، گروه شایا به فکر راه اندازی معادل ایرانی آن و پر کردن خلا بازار افتاد. یک سال و نیم زیر بار مهار کردن این فواره له شدیم. به محض اینکه مشابه موتور جستوجو، پیامرسان، خدمات بانکی، بازی و سرگرمی و ابزارهایی که روی شبکه اینترنت شکل گرفته و عمدتا توسط شرکتهای امریکایی به بازار جهانی ارائه میشود، را ساختند، نسبت به فیلتر کردن همه این پلتفرم های ایرانی اپلیکیشنها اقدام کردند. این شرکت توانست با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، افرادی که تمایل دارند تا به عنوان تاکسی فعالیت کنند را جذب کرده و با آنها همکاری داشته باشد.

این سیستم درگانددراپ مبتنی بر جستجوگر فایل با تفاوت دارد، که به شما امکان میدهد فایلها را مستقیماً از دسکتاپ خود پشتیبانگیری، ذخیره، تغییر و سامانه ایرانی و بومی احراز هویت کاربران نیوان حذف کنید. و طبق بند 5 ماده 1 موسسات مبتنی بردانش باید کالا و خدماتی را به عنوان یک خروجی طبق اهداف تعریف شده؛ عرضه کنند. ب- دستگاههای اجرائی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مجازند املاک، زمین و ساختمانهای خود را برای استقرار شرکتها و مؤسسات دانشبنیان، پارکهای علم و فناوری، سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای خلاق، بدون واگذاری مالکیت، طبق قوانین و مقررات در اختیار آنها قرار دهند. ت- وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مراجع صدور مجوز ایجاد مراکز رشد، پردیسها و پارکهای علم و فناوری، حسب وظایف قانونی آنها موظفند، برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی دولتی، غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی و دستگاههای اجرایی که دارای ضوابط قانونی میباشند، مجوز تأسیس و راه اندازی پردیسهای استانی پارک علم و فناوری را صادر کنند. مدیران دید تأکید دارند که آنها الگوی خود را شبکه اجتماعی پینترست قرار دادهاند اما نمیخواهند تا ابد از روی همین الگو پیروی کنند.