مشکلات زنجیره تامین بر هدایای تعطیلات خیریه کودکان تأثیر می گذارد



در حالی که کمتر از چهار هفته تا کریسمس باقی مانده است، کریستین بیگاری به سرعت به اندازه کافی سر عروسک پیدا می کند تا به کودکان نیازمند بدهد.

با این حال، هماهنگ کننده خرید برای درخت غیرانتفاعی Family Giving Tree مستقر در کالیفرنیا می گوید یافتن این باربی ها یا شاهزاده خانم های دیزنی که از نظر نژادی متفاوت بودند، دشوار بود. سایر موسسات خیریه ای که در طول تعطیلات به کودکان پیشنهاد می کنند می گویند که در میان کمبود جهانی تراشه های مورد استفاده در ماشین ها، تلفن ها و سایر دستگاه ها، آنها همچنین در یافتن کنسول های بازی، لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی کافی با چالش هایی روبرو هستند.

بگری گفت: من هرگز چنین چیزی ندیده ام. “بزرگترین ترس ما این است که به کیفیت هدایایی که می خواهیم نخواهیم رسید یا به طور کلی به اندازه کافی نخواهیم داشت.”

تلاش برای برآوردن هزاران آرزوی تعطیلات همیشه برای بگری چالش برانگیز بوده است. اما امسال بسیار ناگوار بود، زیرا مشکلات ازدحام زنجیره تامین جهانی در بسیاری از گونه‌ها کمبود ایجاد می‌کند و برآوردن آرزوهای تعطیلات زیادی را برای 34000 کودک و بزرگسالی که سازمان انتظار دارد برای کمک به منطقه خلیج در این فصل تعطیلات دشوار است، دشوار می‌کند.

برخی از عمده فروشان قبلاً به او اطلاع داده اند که بازارها وارد نمی شوند – به او این امکان را می دهند که بازپرداخت یا خرید محصول دیگری را دریافت کند. اگر کودک هدیه ای را که ترجیح می دهد دریافت نکند، او گفت که بدن سعی می کند “آرزوی دوم” او را برآورده کند یا کالای جایگزین دیگری پیدا کند.

نگرانی‌های مشابهی در سرتاسر کشور احساس می‌شود زیرا زنجیره تامین مرتبط با کووید – که توسط بنادر مسدود شده ایالات متحده، کمبود کارگران بار و هزینه‌های حمل و نقل سرسام‌آور ایجاد می‌شود – منجر به خالی شدن قفسه‌های فروشگاه‌ها و قیمت‌های بالاتر برخی از محصولات می‌شود.

به گفته پاملا ماستروتا، مدیر اجرایی این گروه، کاهش سرعت زنجیره تامین یکی از دلایل اصلی این است که اهدای اسباب‌بازی‌های جدید به بنیاد اسباب‌بازی امسال تقریباً 80 درصد از نظر ارزش دلاری نسبت به سال 2019 کاهش یافته است. توسط یک انجمن تجاری صنعت اسباب بازی که به عنوان یک تیم خیریه در سراسر صنعت برای تولیدکنندگان عمل خواهد کرد.

فقدان نمایشگاه‌های تجاری به دلیل همه‌گیری کووید-19 نیز برای دومین سال متوالی کلیدی برای تلاش‌های جمع‌آوری آن‌ها قرار داد و توانایی آن‌ها را برای دریافت هدایا برای کودکان بیمار، فقیر یا سایر آسیب‌پذیران نیازمند سنگین کرد.

ماستروتا گفت: «این یک چالش واقعی امسال و گذشته بود. “اما به خصوص امسال.”

اکنون تنها امید ماستروتا این است که بازی های بیشتری را به سرعت دریافت کند. با این حال، چنین کمک‌هایی ممکن است حاشیه سود تولیدکنندگانی را که با هزینه‌های حمل‌ونقل بالا و فشار برای انتقال هزینه‌های افزایش‌یافته به مصرف‌کنندگان مواجه هستند، نشان دهد.

جیم سیلور، مدیر عامل Toys, Tots, Pets & More که یک سایت بررسی صنعت اسباب‌بازی است، می‌گوید موسسات خیریه مطمئناً در این فصل تعطیلات شاهد اهدای اسباب‌بازی کمتری از سوی تولیدکنندگان خواهند بود، زیرا بسیاری از ظروف محصولات آنها در بنادر ایالات متحده گیر کرده است که رکوردی را تجربه کرده‌اند. حجم کانتینر در حالی که اقتصاد از این همه گیری بهبود می یابد.

وی گفت: کمبود وجود خواهد داشت. “بدون شک.”

ماه گذشته، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که قصد دارد عملیات 24 ساعته را در بندر لس آنجلس، بزرگترین بندر کشور، به منظور کاهش تورم ناشی از کشتی‌هایی که در انتظار پهلوگیری هستند و فقدان رانندگان کالا، معرفی کند. مقامات بندر گفتند که بخشی از ازدحام کاهش یافته است، اما کارشناسان می گویند که زمان زیادی طول می کشد تا اوضاع به حالت عادی بازگردد.

یادداشت‌های نقره‌ای تولیدکنندگان کوچک و متوسطی که به شدت در کشورهایی مانند چین اسباب‌بازی تولید می‌کنند، بیشتر از تولیدکنندگان بزرگ‌تر به دلیل مشکلات زنجیره تامین احساس فشار می‌کنند. با این حال، این ناراحتی در MGA Entertainment، غول بازی آمریکایی سازنده برتز نیز احساس می شود! و LOL سورپرایز! عروسک ها.

ایزاک لاریان، مدیر عامل این شرکت، می گوید که آنها تنها 70 درصد از تقاضای اقلام را پوشش می دهند، زیرا شرکت منتظر صدها کانتینر پر از اسباب بازی برای تمیز کردن بنادر کالیفرنیا است.

لاریان گفت: «این کالاها در کریسمس نمی‌رسند. و اسباب‌بازی‌های موجود در فروشگاه‌ها اکنون 23 درصد بیشتر از سال گذشته قیمت دارند. توصیه او به هر کسی که می خواهد یک اسباب بازی تهیه کند ساده است: همین حالا خرید کنید.

دانیلا گلتو، یکی از بنیانگذاران این سازمان که با خدمات اجتماعی در سرتاسر جهان کار می کند، گفت: علیرغم فرآیند طراحی قبلی، بسیاری از درخواست های هدیه برای سیستم های قمار و سایر موارد ارسال شده به One Simple Wish کم شده یا با تاخیرهای طولانی مواجه شده اند. کشور برای تسهیل آرزوهای تعطیلات که هر کسی می تواند برای کودکان نیازمند بسازد.

گلتو گفت: «این بدیهی است که مانع از توانایی ما برای اطمینان از اینکه می‌توانیم همه این نیازها را به موقع برای تعطیلات برآورده کنیم، می‌شود. زیرا هدف ما این است که همه چیز را یک هفته قبل از کریسمس بیرون بیاوریم.

او می گوید که برای جلوگیری از تاخیر بیشتر، آژانس کمک کنندگان را تشویق می کند که زودتر از سال های گذشته به خواسته های خود جامه عمل بپوشانند.

دیوید کوپر، معاون عملیات آژانس گفت که Toys for Tots، معروف‌ترین برنامه اهدای اسباب‌بازی کشور که توسط نیروی دریایی ایالات متحده اداره می‌شود، هیچ کمبودی ندارد. او گفت که آژانس در بهار امسال اسباب‌بازی‌هایی به ارزش حدود 16.5 میلیون دلار خرید تا مشکلات زنجیره تامین را که می‌تواند بر کمک‌های مالی تأثیر بگذارد، کاهش دهد.

این نگرانی وجود دارد که به دلیل هزینه های بیشتر، خانواده های بیشتری برای دریافت اسباب بازی از آنها در سال جاری ثبت نام کنند. با این حال، یکی از نمایندگان Toys for Tots می گوید که شاخص های اولیه برای تلاش های جمع آوری تعطیلات آنها جهت مثبت را نشان می دهد.

برخی از کمک های آنها در گذشته به برنامه درخت فرشته ارتش رستگاری اهدا شده است، که همچنین در ایام تعطیلات هدایایی را برای کودکان و خانواده های نیازمند جمع آوری می کند. این سازمان تخمین می زند که سالانه حدود 5 میلیون هدیه از طریق این برنامه اهدا می شود. اگرچه امسال، کنت هادر، کمیسر ارتش نجات، می‌گوید این نگرانی وجود دارد که بسیاری از کودکان ممکن است هدایای خود را به موقع دریافت نکنند.

وی گفت: «ما همه کسانی را که در گذشته سخاوتمندانه از ما حمایت کرده‌اند و امسال نیز مایلند همین کار را انجام دهند، تشویق می‌کنیم که زودتر خرید کنند و در اسرع وقت این اسباب‌بازی‌ها را برای ما بیاورند».

در مؤسسه خیریه مسیحی Samaritan’s Purse، نگرانی ها بر تأخیر در حمل و نقل متمرکز است. دیوید تامپسون، مدیر عامل گروه برای برنامه عملیات بین المللی کودک کریسمس، می گوید که این سازمان قصد دارد 9.7 میلیون جعبه کفش پر از مواد مسیحی و هدایایی را برای کودکان در بیش از 100 کشور جهان ارسال کند. اما کمبود کامیون، تجهیزات تحویل و سایر عوامل باعث کندی کار شده است.

تامپسون گفت: ما باید انعطاف پذیر باشیم. اما تیم ها، داوطلبان و شبکه های لجستیکی ما در کشور ما قوی هستند. و ما اطمینان داریم که این برنامه در همان سطح عالی مانند گذشته برگزار خواهد شد.”

حق چاپ © 2021 واشنگتن تایمز، LLC.